چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

خرید گیفت کارت ارزان گوگل پلی در گیفت استاپ

امروزه زندگی بشر به شدت به تکنولوژی و تجهیزات مختلف الکترونیکی وابسته شده است. در حدی که اگر به ما بگویند یک روز را بدون اینترنت و موبایل بگذرانید، نمی توانیم بپذیریم و یا به سختی با آن کنار می آییم. تکنولوژی به حدی با زندگی ما پیوند خورده که بسیاری از نیازهای خود مانند برقراری ارتباط، مطالعه و خرید کتاب، گوش دادن به موسیقی و غیره را از طریق اینترنت، موتورهای جستجو و اپلیکیشن های مختلف انجام می دهیم.

 

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

 

 

 

برای برطرف کردن بخشی از این نیازها می توان سراغ گوگل پلی رفت. اگر شما هم گوشی هوشمند دارید، حتما تا به حال گوگل پلی را دیده و از آن استفاده کرده اید. البته بسیاری از امکانات گوگل پلی رایگان است اما همچنان برای استفاده از برخی برنامه ها و امکانات نیاز به پرداخت هزینه دارد. برای پرداخت هزینه می توان از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کرد. با ما همراه باشید تا به شناخت کاملی از این گیفت کارت ها برسید.

 

معرفی گوگل پلی

 

برای اینکه به درک درستی از گیفت کارت یا همان کارت هدیه گوگل پلی برسید، ابتدا به توضیح مختصری از گوگل پلی می پردازیم. گوگل پلی که در ابتدا اندروید مارکت نام داشت، یک زیر مجموعه از شرکت گوگل است. در واقع فروشگاه رسمی گوگل، برای خرید انواع اپلیکیشن ها، بازی ها و هر محتوای مربوط به گوشی های اندرویدی است. این فروشگاه در سال 2012 از ترکیب اندروید مارکت و سایر سرویس ها مانند Google Music و Google eBookstore به وجود آمد و هم اکنون در بسیاری از کشورها در دسترس است.

 

گوگل پلی سرویس های مختلفی دارد که یکی از آن ها فروشگاه آنلاین است. در این فروشگاه می توانید به انواع بازی ها و نرم افزارها دسترسی پیدا کنید. اکثر برنامه ها و امکانات پلی استور رایگان بوده ولی برای دسترسی به محتواهای پولی باید هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید. حال کشوری مانند ایران که تحریم است برای استفاده از این امکانات پولی چطور می تواند به حساب گوگل پول واریز کند؟ بهترین راه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی است.

 

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

 

 

منظور از گیفت کارت یا کارت هدیه، نوعی اعتبار مجازی است که با خرید آن به مبالغ دلخواه، می توانید از امکانات و برنامه های پولی گوگل پلی استفاده کنید. گیفت کارت ها فقط مختص به گوگل پلی نیستند و انواع مختلفی از آن ها وجود دارد. مانند گیفت کارت استیم، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت اپل استور و غیره. هر کارت فقط برای شرکت مربوط به خود قابل استفاده است. یعنی گیفت کارت گوگل پلی فقط برای استفاده از امکانات گوگل پلی کاربرد دارد.

 

این کارت ها را می توانید با مبالغ مختلفی خریداری کنید و پس از اتمام خرید، یک کارت الکترونیکی با یک کد مخصوص دریافت می کنید. با وارد کردن این کد در حساب کاربری گوگل پلی، اکانت شما به اندازه اعتبار خریداری شده شارژ می شود و حال می توانید از آن برای خرید انواع نرم افزارها، بازی ها و سایر امکانات پولی فروشگاه گوگل پلی استفاده کنید.

 

مزایا و کاربرد گیفت کارت گوگل پلی

 

همانطور که گفتیم برای استفاده از برخی امکانات گوگل پلی نیاز به پرداخت هزینه است. اما از داخل ایران نمی توان به سادگی به سرویس های بانکی بین المللی متصل شد و برای این کار باید ویزا کارت یا مستر کارت داشته باشید. در صورت دارا بودن ویزا کارت از هر جای دنیا می توانید به امکانات گوگل پلی دسترسی کامل پیدا کنید.

در غیر این صورت تنها راه باقی مانده استفاده از گیفت کارت است. با خرید گیفت کارت گوگل پلی می توانید برنامه های پولی را نیز دانلود و استفاده کنید. همچنین قابلیت خرید درون برنامه ای و خرید درون بازی ها نیز پیدا می کنید. همچنین این کارت ها برای تمام دستگاه های اندرویدی قابل استفاده هستند.

 

قیمت کارت هدیه گوگل پلی

 

شما می توانید این کارت ها را با قیمت های گوناگونی که برای تهیه محصول مورد نظر خود به آن نیاز دارید، خرید کنید. این کارت ها را می توان در مبالغ 5 دلاری، 10دلاری، 15 دلاری، 20 دلاری و حتی بالاتر تهیه کرد. پس از خرید کارت، با وارد کردن کد در حساب خود، اکانت را به میزانی که روی کارت نوشته شده شارژ کردید.

 

نکاتی که هنگام استفاده از گیفت کارت گوگل پلی باید در نظر بگیرید

 

  • هنگام خرید به میزان شارژی که نیاز دارید، دقت کنید و متناسب با آن خرید انجام دهید. چون این کارت ها مجدد شارژ نمی شوند و مجبور به خرید دوباره گیفت کارت هستید.
  • از سایت های معتبر خرید کنید.
  • توجه کنید گیفت کارت خریداری شده مربوط به کدام کشور است. سپس کشور اکانت خود را باید به کشور گیفت کارت تغییر دهید. برای مثال اگر گیفت کارت آمریکا خریده باشید هنگام وارد کردن کد، باید حتما از آی پی آمریکا استفاده کرده و کشور اکانت خود را روی آمریکا بگذارید.

منبع: https://giftstop.org

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.